marți, 4 ianuarie 2011

Nu e tocmai asa

Astept tramvaiul nitel cam mult. M-am prea plictisit sa astept. Urc intr-un final, compostez, ma asez. La urmatoarea statie urca si controlorul. Ii intind biletul. Se uita cam lung la mine. La bilet. La mine. La bilet. Privirea aia de: "am chef sa-ti gasesc nod in papura, azi n-am dat amenzi". Imi da biletul inapoi si trece mai departe. Observ un tiganel ceva mai in spate. O fi avand 8-9 ani. Il urmareste cu privirea pe controlor in timp ce umbla dintr-un capat in celalalt al tramvaiului. Nu stiu de ce, dar am senzatia ca asteapta momentul in care va fi dat jos, la prima statie. Urcase pentru a colinda. Nu a colindat. A stat doar. Ma astept sa fie luat pe sus intr-un mod neplacut. Putini oameni in tramvai. Controlorul termina si merge la el:
"Ai tai stiu unde esti?"
"Da."
"Ei te-au trimis?"
Nu aud raspunsul.
"Ai mancat azi?"
Dumnezeule, nu ma asteptam la asta catusi de putin. Imi place sa fiu contrazisa in felul asta. Pesemne asteptarea in statie imi intunecase mintile:).

2 comentarii:

  1. Bravo, Irina! Am si eu placerea de ceva timp de a merge cu autubuzul pe o distanta mai marisoara si am si eu parte de anecdote/revelatii de genul asta. Mi-am propus sa le scriu si eu, dar niciodata nu gasesc timp. Tu ai inceput anul in forta :D

    RăspundețiȘtergere
  2. Am uitat multe din ele pana sa ma apuc sa le notez. Daca incepi si tu sa le aduni pe ale tale sa ma anunti, sunt curioasa cat de asemanatoare/diferite pot fi povestile din Ourense, Spania, fata de Iasi.

    RăspundețiȘtergere